بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی: بازی را فولاد برد نتیجه را استقلال/ مشکل بدنی داریم

http://axgig.com/images/61444553846226523118.jpg

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم در یک بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم و از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. نتیجه را ما بردیم و بازی را فولاد، یک تبریک به فرکی و فولادی‌ها می‌گویم که با یک سری جوان فوتبال زیبایی بازی می‌کنند. درست است دو بر صفر بردیم اما آنها هم می‌توانستند پیروز شوند. در گردش توپ و زدن توپ به تیر دروازه بهتر بودند و ما هم دو هفته است بد بازی نمی‌کنیم و مخصوصا هفته گذشته در آن زمین خراب.
وی ادامه داد: در نیم فصل باید ایرادها را برطرف کنیم وگرنه به مشکل می‌خوریم.
قلعه نویی در مورد شوت‌های راه دور به سمت دروازه استقلال، گفت: در بازی با نفت آن گل استثنا بود اما در این بازی دفاع ما عقب بود. اگر قرار است دفاع کنیم باید در یک سوم زمین باشد. دفاع‌های ما داخل محوطه جریمه می‌روند و باید این مشکل حل شود. فوندانسیون بدن بازیکنان ضعیف است. مشکل بدنسازی داریم که انشالله در نیم فصل برطرف کنیم. به دنبال جذب سه بازیکن هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم. برخی مواقع تیم‌ها دو تکه می‌شود یک تکه در جلو و یک تکه در عقب اما این مشکل بدنی باید حل شود.
بزرگترین پیروزی:
امیر قلعه نویی صغری کبری نمی چیند و کلمات را بیهوده در کنار هم برای توجیه بازی تیمش پشت سر هم ردیف نمی کند تا به خورد مردم و رسانه ها بدهد!
وقتی تیمش ضعیفتر از حریفش باشد،چه برده باشد و چه بازنده ...خودش اولین کسی هست که از شاگردانش انتقاد می کند و ضعفهای تیمش را مطرح می کند.دیگر نیازی به کارشناسی بعضی از دوستانی که نافشان را با تخریب کردن بریدن نمی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 8 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته چهاردهم,استقلال,فولاد خوزستان,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com